Donkey Kong

Hej. Har inte blivit nåt inlägg på ett tag. Skulle jag få betalt skulle jag givetvis uppdatera jämt kan ni fethaja. Har i alla fall bara varit i Nynäs som vanligt, blir jämt så depp och olycklig här hemma. Varför orkar jag helt enkelt inte förklara.

Jag och Viktor har spelat massor Donkey Kong på sån där gammalt nintendo. Jättekul och ganska beroendeframkallande. Sen har vi bara ätit skräp och kollat filmer. Nu har jag hunnit se The Wrestler, Slumdog Millionaire och Eagle eye. Kan rekommendera dom två sista.  

Idag var det träning och därmed hemgång för mig. Kollade nyss på Top Model med Melissa. Greys har inte laddat klart, men idag gör det ingenting för att jag har 90210 och Gossip girl. SWEET. What would Blair do? Som jag brukar tänka för mig själv ibland...

Kommentarer
Postat av: Anonym

varifrån laddar du ner eller kollar på serierna? :)

2009-01-07 @ 23:00:10
Postat av: Poppie

varifrån laddar du ner eller kollar på serierna? :)

2009-01-07 @ 23:02:00
Postat av: Mindy

Poppie: från thepiratebay.org, den sidan funkar smidigast för mig i alla fall :) även om man skulle ladda ner från andra sidor "kopplar dom vidare" till piratebay ändå :)

2009-01-08 @ 00:18:07
URL: http://mimiboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0