möblering är kul

Jag frågade snällt, så imorrn är det shoehunt i staden. Efter, förstås, efter mitt jävla möte på af. Tre timmar, hell yes. Men förhoppningsvis går det smärtfritt förbi, får dock ångest av att tänka på att jag ska spendera varje dag där i fyra veckor. Och en dag består av 6 timmar, inte okej...

Träningen gick bra, lite blåmärken hit och dit men det är ju inte sommar så vem ser mina armar förutom älskling. När jag kom hem bestämde jag mig för att laga min knakande säng. En snilleblixt senare och jag har ett ommöblerat rum. Fint om jag får säga det själv. Har till och med hängt upp tavlor. Är tagg inför skor imorrn så hoppas det finns! Ska till och med till af för att piggna till, vilket innebär att jag får gå från mig runt 8:15. Hurt hurt (läser ni hurt som i hurtbulle eller hurt som i aaaaj? För ni borde läsa som hurtbulle just där). Klockan står på 7:40 så jag kan duscha av mig lite innan. Så ska försöka sova snart.

Kommentarer
Postat av: anonym

Lägg upp bild på rummet dah! HAHAHAHAHAHA

2009-01-12 @ 02:27:24
URL: http://melzor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0