nattinlägg

Singstar på kvällski och lite hållamedochstöttasnack med Cleo. Har kommit fram till en jävligt obekväm sak som förmodligen kommer dyka upp för att störa mig då och då. Inte kul. Måste alla tjejer vara bitches? En fråga bara. Mind your own!

Lirat lite Abba-singstar också. Tills mamma freakade, kul tant.
 
Och för tillfället är jag utmattad i hjärnan efter min förskräckliga upptäkt haha. Vet inte varför jag skrev haha, är ju inte direkt roligt för mig. Lyssnar på Mr John Legend och det är sweet. Vi skulle ha kollat på Greys egentligen, men det var något knas så jag laddar ner på nytt nu. Måtte det gå fort. Nu: Bittersweet symphony, när man vill ha lite orkester i vardagen.

Natti.

Mys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0