tidigt för Mimiboy

Godmorgon. Ja jag gick upp vid halv nio ja. Somnade någon gång efter CSI så har ju inte sovit så mycket. Men har bestämt mig för att inte sova nu, det skulle bara resultera i att jag inte kommer upp förrän klockan tre samt att jag inte skulle kunna somna ikväll/inatt. Så jag är en bra bra bra människa just nu. Ska kanske kolla på lite Heroes eftersom jag ligger efter eller bara bygga ett hus på Sims. Ja, jag får se helt enkelt. Ingen jävel är ju vaken nu heller, inte ens storbloggarna... Så jag har inget att göra. 

Ringde precis och beställde klipptid. Kan inte säga när för att min käraste får icke veta. Roliga jag liksom, allt ska vara överraskningar. Undra om han har vaknat förresten. Hmm... Väntar lite till.

Majoriteten av nyårsbilderna är på mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0