closer

Woho. Har saknat Grey's faktiskt. Börjar dock bli lite rädd. Ska Burke aldrig komma tillbaka?! Eller nej, svara inte på det. Jag väntar hellre och ser... Damn it!

Jag blir ju alltid så blödig av Grey's. Vill bara ta upp mobilen och smsa alla hur mycket dom egentligen betyder för en. Det fick räcka med ett sms, känns skönt ibland. Att få ut exakt hur man känner för någon. Sånt borde inte anses som skrämmande tycker jag. Jag kan ärligt inte förstå dom som freakar vid minsta tecken på närhet, det är ju så fint.


I was waiting for the longest time, he said. I thought you forgot.
It is hard to forget, I said, when there's such an empty space when you are gone.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0