If you're out on the road

Just det. Fyller ju år på måndag. Får inget riktigt kalas den här gången. Jättetråkigt. Men vad ska man göra liksom... Fast om någon vill köpa present till mig ändå så önskar jag mig fortfarande en Londonresa, Topshop-skor eller dom blå på Bianco (!!) och Sims 3. Så, då vet alla. Bra. Fast, jag är inte så mycket för nya saker. HA HA. Skämt åsido så är det väl bättre att önska sig att några kommer och äter tårta med mig i alla fall?

Jag är just nu i en Gilmore girls-fas. Besatt är ett för starkt ord men jag älskare. Har just nu en paus och lyssnar på Kings of Leon, en helt annan grej nu när jag sett dom på riktigt. Vad nu då? Datorn känns för varm för ett till avsnitt. Fast jag tror den pallar. Heja heja, nu kör vi igen. Snart i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0