If the rain must fall

Hej där. Igår var en ganska tumult dag. Nog om den! Idag bar det av till Nacka gymnasium där Fabest huvudbas tog studenten, Miras. Ett fint plakat hade Melissa gjort och där stod vi i regnet med hennes familj. Lika söta som hon. Vi åkte till mottagningen utan henne, åt lite och åkte till träning innan hon ens kommit. Tråkigt juu.

Studenten var en sån fin dag för mig förra året, alla hade fint väder då. Men i år verkar det bli motsatt. Tänk att jag skulle kunna tagit studenten i år, men började ett år tidigare. Tack för det! Ha ha för jag fick fint väder. Inte för att jag säger att Miras inte förtjänar sol på sin dag. Det gör hon. Uppdaterar med lite bilder sen vaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0