Last days of summer (?)

Hur kan man bli rastlös av att inte ha en träning? Ska snart sätta mig på motionscykeln och svettas lite. Träning är beroendeframkallande!

Är inte ett dugg förberedd på en Finlandsresa. Fast det enda som behövs är dopklädsel och där har jag mina alternativ så jag har ändå mitt på det torra. Dock ser jag fram emot en båtfärd. Senast var ju med min älskade så det blir ju tomt på det sättet... Plus att då åkte vi till Tallinn och inte underbara Finland.

Jaja. Nu ska jag cykla! Kolla förresten hur mycket jag flagnat på axeln efter Marathon! Inte ens utomlands lyckas jag med det där.

Kommentarer
Postat av: Lejla

jag har också sådär, exakt sådär, nästa som du tagit kort på min axel haha :D

2009-06-07 @ 19:15:29
URL: http://livetenfest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0