Love will survive

Asså livet är ju rätt skönt just nu. Mer och mer så råkar man alltid glömma att skriva något här. Ja, jag har tänkt skriva om idiotiska människor som blir ännu mer idiotiska då dom inte inser hur idiotiska dom är. Det är fan läskigt, ska dom gå runt och vara sämre människor jämt då eftersom dom inte vet bättre? Ajdå. Jobbigt att vara dom.

Jag har i alla fall gått upp tidigt heela veckan och bara njutit av vädret och skärgården om jag har haft tur. Har solat och badat tills jag stupat. Idag var vi ute med Cleos båt, bara för att slippa "steket" en dag. Vi åkte ring och hade det mysigt.

Just det. Tränar gör jag ju också. Som fan. Men jag gillare. Är det EM så är det. Och är det Malmö så är det. Älskar att Fabest är tillbaka. Forever mvp's. Ska lägga upp lite nya bilder och så från senare dagar då jag varit mer frånvarande, så snäll är jag. Fast först får det bli ett Gilmore girls avsnitt och en dusch.

Fa(schnyggast)best.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0