äntligen helg

Tillbaka. Känns som jag har haft jävligt mycket att göra. Men när jag tänker efter har jag inte ens det. Jaja, jag är väl en dålig människa. Horribel individ rent ut sagt. Hur som helst. Idag ska jag få guldstjärnor i gästboken (KAROLINA & LOTTA!!!), för annars blir jag fan sårad.

Just nu är det fullt hus här hemma med alla mina älskade. Melissa, Viktor och Cleo. Men ingen mat. Så jag ska äta glass och kanske åka och köpa godis som jag nu blev sugen på. Vaddå? Det är ju fredag, och kebabtallriken jag åt till lunch är redan glömd!

Icke att förglömma min topp tio lista, som handlar om favorit Greys-moments, så ni som inte kollar på det (eller gör det men inte kommit långt) kanske inte ska vänta på den. Men till det viktigaste: DM är nästa helg, fatta det, pisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0