bra måndag? I think so...

Så, lite allt möjligt senare och jag är redo för sängen. Skönt. Imorrn blir en bra dag, för då ska jag köpa tredje boken ur Twilight serien. "Ljudet av ditt hjärta", låter ju väldigt fint i alla fall. Och som grädde på moset ska jag följa med min älskade + familj och se "Män som hatar kvinnor". Ska bli spännande! Så om ni undrar vart jag är hela dagen och kvällen så är det i stan där jag både läser och ser på film.

Nu väntar jag bara på alla filmer på Eagles und Fabest, så jag får det gjort också. På nåt sätt måste man tagga till DM när man inte är i träningshallen. Saatteee.

Bitch cup.

Kommentarer
Postat av: Karolina

Dy ska få en prisent av mig på onsdag! ;)

2009-03-09 @ 11:29:01
URL: http://karoliiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0