DM imorrn ja

Cheerfekken över. Några till sängs. Bland några är jag. DM imorrn. Känns inte som det, ska bli skönt att få det gjort tänker jag. SÅ; som ni kan förstå är det paus på topplistan och nummer fem kommer på söndag kväll eller måndag. Vilket som! För i helgen handlar det bara om en sak, cheerleading. Och aldrig har jag fått kämpa såhär mycket innan ett DM, aldrig har jag fått så många smällar och aldrig tagit så många chanser. Så jag är overall nöjd innan tävlingen ens satt igång. Fungerar ju bra då va? Redan nöjd när jag kliver in i hallen, jotack! Är nog inte ensam i Eagles om att vara det heller sattee.
 
Håll tummarna för Power i helgen. Återkommer sedan när jag är hemma om hur det har gått, lite glad borde jag kunna bli? Big day tomorrow, måste få mig sömn. Puss!

(Går inte att lägga upp bild, men om det gick skulle det vara en bild från förra årets SM, så ni vet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0