kärlek

Just det. Här kommer alla mina nödvändiga inköp, som nu gjort mig pank. Nåväl...

Plus min skinnjacka. Tröjan har jag suktat efter sen två månader. Jeansleggings fick jag rabatt på och den blåa färgen var så underbar att jag var tvungen. Jeansen har jag suktat efter i 3 månader. Kjolen har jag suktat efter ett tag men aldrig hittat någon som är tillräckligt ballong'ig, idag hade jag den turen så den fick komma med hem.

Ps, mina armar ser ju för fula ut! Kan jag inte få vara lite mer tjejig än butch?! Och jag är inte ens värst i laget, haha! Jaja, välformade är dom i alla fall.

Kommentarer
Postat av: matilda

Nej men jag håller med dig till hundra procent. Det är jätte viktigt att man är helt stört deppig för att sedan kunna ta nya tag när man är lite halvtrött på att vara depp.. Man kan likosm inte typ, tvinga sig på att vara glad när man egentligen inte är det, tycker jag :P

2009-03-31 @ 09:39:12
URL: http://kevlarsjal.webblogg.se/
Postat av: cleo

fiina saker :D

2009-03-31 @ 09:50:00
Postat av: viktor

MIN RUMPA!

2009-03-31 @ 12:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0