kroppsideal

Dagen gled förbi riktigt fort. Jag hade inte platta skor idag. Det borde jag ha haft, om jag säger så. Nu väntar jag på middag. Jävligt tufft att försöka äta var tredje timme. Är ju banne mig inte hungrig! Fast det är nog det som är poängen... Har hört det är det som är problemet med dom lite tjockare, dom äter oregelbundet. Nu säger jag inte att jag är tjock, men vem skulle tacka nej till en plattare mage? Jag tycker inte att man kan ha en fööör platt mage. Beach '09-pepp börjar nu. Sen ska jag få ännu finare ben. På ett sätt eller annat. Kan det vara solen som var framme idag som fick mig på dessa tankar? Ytligt kan man tycka, men det är ju alla så det gynnar ju egentligen alla parter.

Seriöst, det SKULLE kunna vara jag? (Jävlar vad fina skor, förresten)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0