Män som verkligen hatar kvinnor

Nyss hemkommen från bion. Männen som hatade kvinnor, måste verkligen hata kvinnor. Filmen var riktigt bra och visst kan jag våga påstå att det är den bästa svenska jag har sett, och jag tycker ändå om svenska filmer. MEN. Ett tag där ville jag bara gå ut ur salongen och spy eftersom jag inte klarade av det. Jag satt och höll för mina öron det hårdaste jag kunde och ögonen skulle inte öppnas för en miljon. Ett tag funderade jag på att ta ett vasst föremål och spräcka mina trumhinnor. Hel-vette vad jag inte klarar av vissa grejer, det kallas inte fobi för ingenting damer och herrar. Eftersom ingen (ingen alls!) varnade mig för starka bilder, så varnar jag er! Men se filmen, man satt som på nålar. Och vilken kvinna Lisbeth är! Helt jävla fantastisk!

(Blir illamående bara av att se bilden nästan) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0