Breaking dawn

Nu har jag äntligen tagit mod till mig och läst ut Så länge vi båda andas. Dom två sista kapitlena har bara stått där på hyllan i veckor med längtan att bli lästa. Så är ni nöjda nu, Edward? Bella? För nu är det över!!!!!!! Men vi möts snart igen i New moon (måste hinna läsa den igen innan filmen kommer, fattar ni väl).

Näst på tur efter jag läst färdigt Flickan som lekte med elden står Luftslottet som sprängdes OCH Harry älskade Potter och halvblodsprinsen. Snart kommer ju faktiskt filmen och då måste jag ju läsa boken för att se om jag missat något. Plus att den är så jävla bra och vad annars ska jag läsa liksom? Vanliga böcker? Tsssss!

"I couldn't let you walk away from me. It hurt just to imagine it."


Kommentarer
Postat av: Karolina

Då kan jag få låna alla dina böcker nu, yes?

2009-05-08 @ 14:20:14
URL: http://karoliiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0