Endless love

Hej. Nu är det så att min dag blev väldigt mycket längre än jag först räknade med. Möte, köpa fina skor och sedan jobba på Vårruset. Och nu är jag här. Mitt hatbrev har jag glömt. Det var grundat på något jag sett i The Hills, som oftast. Fast jag kommer inte ihåg vad. Oh well. Fast uh-oh, kom på något som är värt att hata på, men samtidigt inte värt att nämna. Så det drar jag streck över.

Såg nyss på Sportspegeln där Eagles är med i typ 10 sek. Fint. Har gått runt väldigt mycket och tänkt på hur glad jag är att ha dom här fina människorna i mitt liv. Eagles. Fabest. Och alla andra vänföreningar som kommer därtill. Kärlek på det alltså.

Ps. Jag har kommit fram till att (om jag hade ekonomin) så skulle jag aldrig kunna köpa en väska som kostade mer än 2000 kronor. Men dock så skulle jag kunna köpa ett par skor för typ 100 000 kronor. Säger ganska mycket om huruvida jag är en väsk eller skotjej. Och hur jag skulle vara om jag var ekonomiskt oberoende. 

(Låtsas att det är en fin bild från SM här, för dom kommer sen på riktigt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0