Fate can't break this feeling inside

Här igen. Var på en studentskiva igår. Det var väl ont i fötterna men kul att klä upp sig och göra sig fin(are) än vanligt. Slutade med att sova gott hela natten vilket egentligen är svårt när man är två i min säng. Sällskapet stack tidigt. Och nu är jag irriterad på denna. Om det är något jag avskyr så är det människor som inte inser sina fel, och fixar till dom! Vem kan man förlita sig på egentligen? Hel-vette. Det är ingen konst people!

Ikväll är det födelsedagsmiddag på Friday's. Får piffa upp mig och äta gott. Men ändå på kasst humör. Hoppas på förbättring. Återkommer om info.

Anonym: Fabest kommer att "splittras" eftersom att en av oss ska resa bort, därför har EM aldrig varit lika viktigt som nu.

No matter what I say or do
The message isn't getting through
And you're listening to the sound
Of my breaking heart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0