För er som undrar

Jadå, nu faller bitarna på plats. At last. Grym träning men ack så jobbig, för er som undrar. Anledningen till att jag skriver så hela tiden är för att jag vet. Jag vet att folk undrar så mycket att dom går in i väggar. Så är jag inte snäll och berättar för er? Jo, det tycker jag. Fabest gjorde sin grej lite också. Men när det är Fabest behöver jag inte ens skriva hur det gick, för er som undrar.

Avnjutit en smoothie nyss. Försöker sätta upp en hylla med hjälp av mamma och gipsskruvar. På hyllan ska mina favoritböcker få ett hem. Eftersom dom oturligt nog är tunga, tjocka böcker måste hyllan palla 11 böcker med ett genomsnitt på kanske 350 sidor. Kanske slänger jag upp några krokar på väggen också när jag är på g med skruvandet. Är trött på att flytta på samma saker varje gång jag ska öppna en låda. Nej ni. Vi hörs snarast igen.

We are Fabest, who are you?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0