Fuck you

Träningen idag var helt galen, för er som undrar. Heja heja älskade laget!

Just nu sitter jag här och bara tänker på hur jävla lite jag bryr mig. "What a wonderful world" strömmar ur min klockradio. Hel-vette heller. Jag går igenom dagarna medveten om hur bra jag är, hur jag förtjänar det bästa och är förundrad över att folk med mindre i huvudet går längre än vad jag gör. Jag vet garanterat mer än vad dom gör. Det är inte rätt. Jag skulle kunna lära mig allt i världen om jag hade rätt redskap. Istället för att kunna göra det jag gör bäst, lära mig och bli bättre än vad jag redan är så tar det stopp. Inte på grund av mig eller någon annan. En stupid regel som inte gynnar mig, även fast den lika gärna skulle kunna göra det. Det är inte jag som tagit stopp, det är allt annat som är i vägen. Och ändå blir det jag som vaknar om dagarna och andas in min egna lilla, men ändå påträngande, misär och säger Fuck you världen i huvudet när jag kliver ur sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0