I'd love to wash in your old bathwater

HEJ. Jag har inte sovit något alls i natt. Skulle somna med tv'n på eftersom det brukar fungera. Kollade på lite Ally McBeal (som är jävligt roligt, faktiskt!) och sen halvsov jag på något konstigt sätt hela natten. För när klockan ringde klockan åtta hade jag fortfarande inte hamnat i en djup sömn. Jävligt bittert.

Men det gör ingenting, för just nu har jag pengar och just nu (om några dagar) är det SM. Så. Det. Gör. Ingenting!! Skulle btw köpa ett par skor till mig idag men eftersom jag har den mest vanliga storleken fanns det inga. Jag förtjänade det ju! Plus att jag har blivit så ekonomisk att jag inte har spenderat något utöver vad jag planerade. Det är fan tråkigt...

Idag blir det relaxbad på Sydpoolen med cheerflickorna. Så ska hoppa i bikinin och dra iväg!!

Fin pyramid i Flo-rida. Sakna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0