I'm in love with a fairytale

Hej hå. Är väldigt trött! Blev för mycket tänk och lite sömn inatt. Arbetet idag gick smärtsamt och snabbt förbi. Kanske kändes det bara så eftersom jag åkte bil. Gör en jävla skillnad må jag säga!

Har tagit av mig kläderna och dragit för gardinerna. Nu ligger jag bara i sängen och myser. Ont i huvudet, men det fixar lite cola när det börjat kicka in. På tv'n är det alla som ska vara med i Eurovision. Hemskt. Ska alla försöka sig på humor nu? Nu kom Norge. Han är riktigt bra, heja Norge i årets Eurovision! Vem vet hur det ska gå för Sverige...

I don't care if I loose my mind, I'm already cursed.

Jag just nu! Var ett tag sen...

Kommentarer
Postat av: cleo

vad fint du har fått i bloggen :D

hostfixa minhost

2009-05-09 @ 14:59:40
URL: http://cleey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0