(Old) News

Ny design, bra grej att göra när tankarna ska flyta iväg. Det gjorde dom med lite hjälp av James Morrison och Fall out boy. Så det var det, det, ser det ut som att jag försöker vara en seriös bloggare nu? Fast vem försöker jag lura, jag är ju det!! Jag och Melissa kommer bli fett kända bloggsystrar någon gång. Det känner jag på mig.


Nu är det rent och fint känns det som. Min lilla dagbok med ett sånt där dåligt lås eftersom alla får läsa mina innersta tankar här. Men det gör ingenting. För det är ingenting man nödvändigtvis måste dölja alla gånger. Bara ibland. Fast det fattar ju vem som helst. Och bäst jag, eftersom jag är en ensamvarg at heart.


Kommentarer
Postat av: Melissa

Asså jag tror också det! Det finns inte än liksom.

Bara Blondinbella och Nils, Katrin och Schulman (dåvarande alltså). Tråkiga tråkiga par. Bana väg för en ny bloggsensation, the Rostedts!

2009-05-09 @ 07:45:42
URL: http://melzor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0