State of play

Hej. Idag har jag inte gjort något utöver det vanliga. Lite åka hem från V, lite träna, lite sola och lite bio. Såg State of play med Russel, Rachel och Ben i huvudrollerna. Helt okej och invecklat spännande rulle, som jag gillar! Förde tankarna till Män som hatar kvinnor och i samband med det även boken jag nyss läste ut. Jag är helt i extas eftersom den var helt underbar. Som Jonte sa; Män som hatar kvinnor är ju egentligen ingenting i jämförelse med dom andra berättelserna. Ja, han kan ha rätt. 

Skulle också kännas skönt att poängtera att flickebarnen i The Hills går mig på nerverna, men ändå måste jag fortsätta kolla. Jag tror rent ut sagt att dom bara är dumma i huvudet för dom verkar inte veta ett någe.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0