Those are a few of my favourite things

Att bada är så jävla segt. Idag har jag lärt mig: Att det är rätt osmart att försöka dra in bikinitrosorna under en åktur i rutschkana (det kan innebära att man nästan flippar runt på mage och slår i en armbåge). Att Cleo borde tävla OS i att åka rutschkana in high speed (hon såg ut som en bobsleigh-åkare och tog rekordet på 7,77 sek). Att Melissa borde börja på någon sport som har med bad att göra. Att jag inte kan vara lycklig utan pengar och materiella ting.

Just nu väntar jag på Emilie som ska färga fransar. Riktig spadag idag. Och kolla mitt pepp till SM: Skulle vara så jävla grymt om jag faktiskt passade i rött läppstift!

Resten av ansiktet behöver inte synas. Trust me.

Kommentarer
Postat av: cleo

yeeeaah! :D

2009-05-21 @ 00:09:41
URL: http://cleey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0