Too late

Träning snart. Tagg!!! Mickan är sen. Alltså blir jag också det. Inte okej. Bu för förseningar! Förutom när det är jag som gör dom... Har dock redan fått tillåtelse att springa efter träningen. Snällt. Och hur skönt?! Skönt. Sol + joggning är inte min starka sida. Så, slänga runt på folk innan och springa efter. Perfekt.

Asså. Sen om man ska vara sen kan man ju säga till i god tid så man hinner hitta annat färdsätt. Blä. Lite rastlös nu känner jag. Börjar min uppvärmning nu istället. Hinner väl inte så mycket sådant sen. Slänger in en bild från förra SM, efter några guld brukar man se ut sådär, med min Lejla. Men nu är hon äntligen aktiv igen, som det ska vara!

Kommentarer
Postat av: Lejla

<3<3

2009-05-20 @ 21:48:11
URL: http://livetenfest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0