Underbara älskade

SM är över. Vilken jävla helg hörni! Guld till Eagles på fredagen. Kan ni stava till nice? Där vet man. Sveriges bästa lag återigen.

Fabest gör lite jättemycket ont i hjärtat just nu. Men samtidigt så älskar jag oss så jävla mycket. Alla har sagt att man bara kan se på oss och se att vi är bäst oavsett vilken otur vi har. Kan man utstråla skills mer än vad Fabest gör? Nej. Kan folket älska någon annan stuntgrupp baserat på performance, genom alla tider, mer än Fabest? Nej. We are Fabest, who are you? Har fått en helt ny mening nu. Det här är inte skryt. Det här är bara ett kärleksbrev till mitt älskade Fabest och ren fakta. Fråga vem som helst. Med detta säger jag inte att någon annan är dålig, bara att Fabest är Fabest. Och Fabest älskar jag och det räcker just nu, för resten vet vi! Forever mvp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0