Heta män och vacker kärlek

Hallå. Jag tyckte faktiskt om New moon. Jättemycket till och med! Vänta, håll den tanken! Måste bara säga till Karolina att du får fan ge tillbaka Twilight boken till mig om du inte ska läsa! Så... Ja, filmen var hur bra som helst ju, inte allt för många avvikelser från boken. Me like. Edward var som vanligt schnygger och kärlekens drömman oooch som vanligt blev jag jättekär i honom. Jacob var väl... Het. Detta får mig att undra varför inte alla män kan ta hand om sina kroppar på det viset? Herre min skapare vad trygg han kändes (även fast jag inte fick vara i hans famn).

Var för övrigt en trevlig kväll med dom äkta Twilight fansen som faktiskt pallrade sig till bion idag. Det enda negativa var ju en viss Therese som bara tycker om Jacob. Hon är allt ytlig hon som struntar i vad som är meant to be... Typ.

Nä fan, heta män och vacker kärlek kan ju typ inte ens gå fel.


Krama mig?


Kommentarer
Postat av: Karolina

Jag har faktiskt tänkt ta med din bok massa gånger men glömmer bara. Du får imorrn. :)

2009-11-22 @ 00:06:26
URL: http://karoliiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0