Sleepless in Haninge

Vet inte vad fa-an problemet är. Kan inte somna typ någon gång, tar alltid någon eller några timmar. Så igår kollade jag till och med klart på Drömmarnas horisont (som gick på trean). Och den skulle jag inte ens tittat på från början för att den slutade så sent. Idag är jag trött alltså, men det är bra, kanske man somnar någon gång oxå.

Annars skulle jag göra några ärenden idag men det är ingen stress så får nog bli imorrn. Dock ska jag på estet-konsert ikväll. Jippie! Haha. Skämt åsido är det ju faktiskt roligt att något händer på en måndag när man inte tränar eller nåt. Annars skulle jag förmodligen dragit mig till bion för att bli psykiskt störd av Paranormal activity.

Pews.


Saknar dom här!


Kommentarer
Postat av: Melissa

Ey! När bokas biljetts till air castle?

2009-11-23 @ 14:32:02
URL: http://melzor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0