Tänker

Just nu tänker jag lite grann.

Jag tänker att jag borde skaffa fler vänner. Tänker att mitt liv är ganska tråkigt. Tänker att det var roligare förr. Tänker att jag ändå är mer nöjd nu än då. Tänker att bara jag har älskade laget så är det kanonkul. Tänker att Kings of Leon är nog världens bästa band på riktigt. Tänker att det är coolt att kändisar som känner varandra har varandras nummer i sin telefonbok. Tänker att jag skulle döda för att träffa Johnny Depp eller Ashton Kutcher. Tänker på deras kvinnor som har sex med dom. Tänker att jag måste vara en jävligt svår människa att ha att göra med. Tänker att Björn Gustafsson inte alls är överskattad som alla säger utan att det är en smaksak. Tänker att det är något som existerar i min näsa men som jag inte får bort. Tänker på hur jag ska göra en Team Edward tröja tills på lördag. Tänker att jag hellre vill köpa en riktig.

Typ så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0