Vem vare som kasta?!

Saknat mig eller? Ville knappt blogga igen för då skulle man ju inte få det varma Edward-välkomnandet. Sen tänkte jag lite att nog får faktiskt vara nog ibland.

Idag var det träning. En tanke slog mig efteråt; Säg vad man vore utan? Säg vad man fucking vore!? Ja ni, det vill jag knappt ta reda på... Tur att jag i alla fall har en tatuering och när jag blir gammal & senil så kommer jag att se den, tänka what the fuck och sen kanske jag kommer ihåg. Då dör jag nog lycklig tror jag. Men det är bara en tanke.

För övrigt är jag uppslukad i dom sista True blood avsnitten och OC. Nu är jag på säsong två och jag måste rätta mig själv när jag sagt att säsong ett är bäst för det kan jag fan inte hålla mig till längre. Tvåan kicks ass! Jag dör ju fortfarande för Seth alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0