You and me could write a bad romance

Tråkigt att man inte kunna blogga inatt dåå. Jag kollade på OC till typ fyra, bara fastnade extremt just nu.

Sitter och funderar på om jag ska växla till lite mera dollar. Har ju gått ner lite nu igen, wiho.

Jävligt mycket snack om att Twilight härmat Sookie Stackhouse novels (True blood). Fan vad töntigt, är ju stora skillnader egentligen, om det inte går för Sookie som med Bella i framtiden. Det vet ju inte jag. Jag väljer en Twilight-vampyr framför en True blood-vampyr anyday. Höll ju på att dö av garv i början när deras huggtänder åkte ut, haha. Känns mer verkligt med en Edward som inte sover och inte kan dö av solen än en Bill som måste sova i en kista och brinner upp i solen. Det är ju mer vampyrenligt, visst, men inte lika lätt att tro att det är verkligt. För visst finns Edward där ute nånstans?!

Alla vet vad jag tycker om Lady Gaga (om ni inte gör det så tycker jag inte om henne alls), därför är det jävligt irriterande att jag går och sjunger på den här hela tiden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0