Autumn leaves

Asså har jag världens bästa man eller? Think so. Han kom och hämtade mig istället. Så jag slapp helt enkelt med att släpa mig till tåget. Och som grädde på moset hade han ju vägarna förbi här idag, så skjuts hem blev det också. Love it.

Nu sitter jag i mjukisbyxor och bara njuter av ledigheten. Som är slut efter imorrn, men det är en annan femma. Lätt värt så länge jag får pengar. Appropå det så vill jag bara att veckan ska börja. Löning på torsdag!!! Tiden går ändå sjukt fort just nu. Snart är liksom Peter här ju.

Jag ser på hösten med andra ögon detta år. Vet inte varför men den känns mysig helt plötsligt. Och vacker med alla färger på träden. Kan bero på allt stickat, skor och halsdukar jag ska köpa. Men ändå. Mysigt ju! Vintern är dock inte välkommen än. Men med rätt jacka kanske den också blir det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0