Best of Gold

Just det. Glömde en sak till som jag gjorde igår kväll. Såg säsongsavslutningen av Entourage. Den serien är ju något att rekommendera. Om ni inte gillar serien så kan ni ju bara kolla på den för Ari Gold. Han är så jävla rolig, och han är ju inte Ari Gold på riktigt. Det är ju en skådis som spelar honom. Jag vet inte vad han heter på riktigt för jag säger alltid Ari Gold. Om han skulle vara med någonstans skulle jag säga "Jaha, visste inte att han var med, stod ju inte hans namn i början". Så bra spelar han att han egentligen måste vara exakt som Ari Gold på riktigt. Och han borde heta så också!

Han är helt enkelt den roligaste i tv-världen, enligt min åsikt. Och ja, jag menar roligare än Ross i Vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0