Bite your tounge!

Jag gick inte och lade mig i rimlig tid. Långt ifrån detta. Men jag shottade i alla fall ingen espresso. Jag valde att bita i det sura äpplet och skylla mig själv.

Appropå bita så har jag bitit mig i tungan. Jag drömde (läs: trodde att jag drömde men det var i själva verket fullt verkligt) att jag bet på min tunga. Inte såsom "Aj, faaaan i helvete jag bet mig i tungan!", utan jag tuggade på den. Bet om och om igen. Jag må ha vaknat till på något sätt, ja kanske för att jag åt mig på tungan, i ungefär en nanosekund innan jag somnade om igen. Nu har jag ont i tungan och en blåsa på vänster sida. Sånt är kul. Men vad fan drömde jag? Och varför vaknar man inte om man äter upp sig själv inifrån?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0