Blondie

En grej med hårfärger. Alla bara färgar mörkt hit och dit. Vissa bara en annan nyans av samma färg. Alla blondiner, även fucking Blondinbella (som ifs inte var jätteblond), har gjort det. "Dags att växa upp". Eh. Vad nu? Alla tanter har ju vitt hår. Går ju inte att bli äldre än så! Skämt åsido. Sånt där sitter fan inte i hårfärgen. Samma sak med intelligens. Brunt hår är skitfint. Svart hår är skitfint. Blont hår är skitfint. Vitt hår är skitfint. Och alla färger beror på vad man gör med håret som färgen sitter på. Om jag skulle tupera mitt hår, skulle jag se ut som en fjortis. Men jag gör inte det och mitt blonda hår är inte gult som alla andra "platinabrudar". Inte heller lika slitet. Folk tror till och med att mitt är naturligt. Så man är fan inte äldre för att man inte vill ha vitt hår längre.

Om jag skulle färga håret. Skulle jag ändra lite nyans eller fan go all the way till mörkt. Men jag är så rädd om min färg nu att jag inte skulle våga. Gudarna ska veta att inte alla får till min färg. Sååå attt.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0