Dags för ekot

Dagens korta inlägg kommer nu;

- Skulle som sagt lägga mig mellan 22-23, blev ett bad och tv-tittande till midnatt istället.

- Klockan ringde på 06:08 och jag frös ihjäl och kände mig äcklig i det jag drog på mig.

- Konstaterade att det inte är länge till jag måste leva som en zombie. Och att jag var väldigt avis på min käraste som fortsatte sova.

- Tog en bulle som jag inte kunde äta igår för att jag hade gått upp och lagt mig när dom var färdiga.

- Jobbade. Åt. Jobbade.

- Kom hem. Skulle värma två bullar i micron. Började brinna. Fick äta ouppvärmda bullar.

Och nu sitter jag här. Full på P4's nyheter som spelas upp varje halvtimme. Vad har hänt i världen, framför allt i Stockholm? Fråga mig. Jag vet nämligen det. Varje dag.

Kommentarer
Postat av: Karolina

Skönt att du skriver i jag-form. Sen kommer "Började brinna".

Gjorde det ont?

2009-10-06 @ 23:08:31
URL: http://karoliiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0