Det luktar camp

Hej bloggen!! Hur trött äro jag idag då? Det ska jag tala om, väldigt! Är smutsig och sliten efter dagens arbete. Trots detta åkte jag till Siba och köpte nya hörlurar, så nu är jag broke. Relaxade inne i solariet sen. Bara för att unna mig någon sorts lyx, och om man nu skulle bli mindre genomskilnig så är väl inte det hela världen!?

Imorrn kommer Peter i alla fall. Peter Peter Peter. Så denna vecka blir jag en cheerzombie. Vet inte hur värst många blogginlägg det blir mellan den 20 och 27 Oktober. Ska förstås uppdatera så mycket jag kan, lär ju ha mycket på hjärtat menar jag. Nu ska jag se på ANTM och relaxa lite till. Ladda upp inför campet, tidigt ska det läggas sig ikväll och imorrn äts det tonfisksallad till lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0