En egen Murkko.

Sådär ja. Färdigtränad och klar. Gjorde lite ballongfint till Karolina också. Har inte mobilsladden nu, så ni får se sen. Blev hur fint som helst, även fast hennes Mr Right smälldes till döds innan hon hann anlända. Man fyller ju bara år en gång om året. En annan som fyller år idag, fast tio år mindre, är min forna vad-man-nu-kan-kalla-henne. Murkko.  

Jag var helt enkelt tvungen att gratta henne, även fast det var anonymt till en början. Fan. För att hon någonsin försvann från oss. Jag kommer sakna henne alltid. Idag måste i alla fall ha varit den lyckligaste dagen i hennes liv. Känns lite som det, då var jag tvungen att gratulera, även om våra vägar inte längre korsas. Egentligen borde jag slått till henne och sagt åt'na på skarpen. Men jag kunde inte. Jag känner alltid bara kärlek för den där tjejen. Vilken idiot hon är egentligen. Gör allt som man inte borde göra. Men får ändå mig att backa upp det hon gör. Fan då, om hon skulle råna en bank, vilket hon lär göra någon dag, så skulle jag liksom vara den som står och väntar med bilen utanför. Så att hon inte skulle hamna i knipa. Det var då, det.



Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2009-10-04 @ 20:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0