Framöver

Hallå. Seg som fan äro jag. Tog ett bad, var lite deppig och frusen, och då blir man fan segare än innan. Suck. Bra att somna tidigt idag i alla fall. Snart är det ledighet i alla fall! Och på torsdag är allt slit värt det.

Inte mycket mer att säga förutom att en kort tid framöver är fullspäckad, med början nästa vecka. Resterande tid i livet är desto mindre fartfyllt. Eller, kändes väl mer än vad det var. Fast man ska ju hinna jobba och träna också. Campveckan kommer döda mig, energimässigt alltså. Men då är jag väl för upptagen med att gå på rosa cheerleading-moln så att jag inte märker av det.

20-27 Oktober, Peter & Torian är här!

24 Oktober, födelsedagspresent till Viktor OCH PETER CAMP
28 Oktober, Michael Jackson filmen
29 Oktober, Marocko
9 November, Tatuering
20 November, New Moon har premiär
27 November, Luftslottet som sprängdes har premiär



Två av mina favoritmänniskor av alla i hela vida världen


Kommentarer
Postat av: Lejla

vadåå skaru till marocko? Med när hur? såg att du skrev om det, så nu är det spikat lr?=)

2009-10-12 @ 23:01:41
URL: http://livetenfest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0