INLÄGG!

HEJ! Är fan lite i extas, för alla vet väl vad för dag det är imorrn? Japp, payday. Äntligen. Man blir ju lite påmind över varför man går upp 06:08 varje dag. Eller nu har jag ändrat till prick tio över, så jag får lite sovmorgon. Har kommit på att jag är snabbare under stress, alltså kommer jag upp liite senare och blir ändå klar tidigare. Roligt det där.

Jag gillar fortfarande hösten för den som det berör. När det inte blåser så för jävligt. Kalla vindar också måste jag tillägga. Nä, om man inte ska fortsätta spela lite Sims. Gjorde ett utropstecken först, men på radion sa dom att folk har börjat missbruka det och snart kommer den att förlora sin mening. Det vill jag ju inte. Så gjorde dom exempel på hur allt skulle låta när man använder utropstecknet fel, det var roligt. Eller... DET VAR ROLIGT!

Funderar på lite löshår också. För ett litet tag bara. Var ett braaaa tag sen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0