Liebling

Tränat klart. Vilket abs-lag vi kommer vara alltså. Liebling team. Men såklart. Abs är väl inte allt vi kommer ha nästa år. Peter får helt enkelt råka tappa bort sin biljett hem.

Hungrar strax ihjäl. Men mamma-Melissa lagar mat till mig. Lukten gör att magen langar kravaller! Idag ska jag hur som helst sova tidigt. Fett med skönt. Behövs eftersom att imorrn kommer det säkert inte bli så tidigt. Men det kvittar för på torsdag är det inte värsta träning. Bra resonemang. Har inget mer att erbjuda för idag tror jag. Annars hörs vi imorrn någon gång. Så spöklik har jag inte varit den här veckan, visst?


Längtar, så jäävla i rättan tid


Kommentarer
Postat av: Lejla

haha vadå mina dagboks sidor? Det har jag skrivit när jag var runt 10 :D

2009-10-08 @ 22:29:30
URL: http://livetenfest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0