Marocko

Appropå ingenting. Ska bli så jävla spännande att åka till Marocko. Lite rädd är jag ju eftersom att man knappt kan gå igenom Jordbro eller Brandbergen utan att folk äcklar sig. Antar att det beror på mitt vita hår. Hur nu vitt hår är lika med billig fjortis som går med på allting förstår jag inte. Jag är Lisbeth inombords bitches!! Tillbaka till saken, det är väl inte det att jag har fördomar. Eller så har jag kanske det. Känner ju faktiskt några marockaner, men det är ju dom som säger till mig att akta mig haha! Nej men fan. Dom är vana med turister där har jag också hört såå. Någon innan måste varit blond innan mig, och dom har ju säkert kommit hem igen. Visst?

Sen tänker jag ju också på hur dom är med kläder. Jag har gärna på mig lite när det är varmt. Och dom är ju muslimer. Vill ju inte offend någon där med "för korta" shorts eller "för tight" linne. Åh. Ska prata mer med Nadiorna. Haha.

Och kul då, jävla bajsblogg.se. Tänkte ju lägga upp bild från Kreta. För att tagga. Men skitsamma. Tänk sol, hav och solbränna.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0