Oh how I love you baby

Alltså ärligt. Ska det vara så jävla svårt att hålla en nedräkning? Jag har helt enkelt kört på den där "Men det är ju noll dagar kvar när dom kommer", vilket innebär att jag bara räknat helt fel. För då skulle det vara en dag kvar idag om man ser på mitt msn namn från igår som lyder "Peter om tvåå". Men dom kommer ju på tisdag, det är inte bara en dag kvar idag. Och det är ju inte noll dagar kvar imorrn. Så idag är det alltså två dagar kvar, imorrn en dag och på tisdag när dom kommer är det noll dagar. För då är dom ju här. Då slipper jag med att räkna ner, som är så jävla mycket svårare än man kan tro. Det var ju så lätt förut. Det här får helt enkelt bli min egna påminnelse när jag tappar bort mig i den här nedräkningsdjungeln.

Jag tror jag tänker för mycket... Appropå camp; heder till Peter och hans lag som vann Worlds i år. Inte alla lag som vinner det inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0