Trött och tom

Hej. Jag sov en timme i soffan inatt. Inte så jävla tagg att åka till jobbet klockan sieben, men dit åkte jag med ögonen i kors. Kunde kontrollera mina tunga ögonlock runt två på dagen. Det var i alla fall lätt värt det, skulle göra det varje dag om det skulle få dom att kunna stanna kvar. Så det så! Jag är jävligt ledsen nu, känns lite tomt när dom inte är här. Kvällen och natten var fan jävligt rolig med dom. Det var ju mer än helt ok avslut efter jag och Peter fick en kris efter ett missförstånd på lördagen. Yay! Saknar man dom inte mer för varje år som går?

Glad nyhet är att Peter ska fira min 21:a födelsedag med mig och min wolfpack, eftersom han är med i den är det inte mer än rätt.

Jag borde sova redan nu. Oturligt nog har jag massor att göra. Återkommer inom kort.

Ps, jag gillar att Miras har börjat blogga - tummen upp!


Handsome, aren't they?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0