Weekend wars

Okej. Nu vet jag vart dom skorna finns. Problemet är att när jag letar efter något jag måste ha så blir jag tillfälligt blind eftersom jag inte funnit några på Topshoppen. Måste vara det som är problemet. Nu är jag nyduschad i alla fall. Ceasar ligger, om han nu fortfarande gör det, i min säng och väntar. Ibland får man ta det näst bästa när min man är hemma hos sig. Imorrn är det en ny vecka och jobb. Och nu är det åtta eller nio dagar kvar tills Peter kommer. Räkna hur ni vill, jag kör på å t t a. Mycket mindre tid juu. Tänk att inte den här veckan (om ni börjar tänka imorrn), men veckan efter är han med oss. Love love love it. Älskade laget, snart så!

Ska torka mitt hår och sen kolla på tv tills jag blir trötter. Fortfarande utan ljud. Det får hamna på veckans to-do-list. Det och massa handlade av nya basickläder och converse.

Vi hörs imorrn när jag är trött och zombielik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0