Zombie-inlägg

Zombie-hej på er. Nu har jag varit på träningen och slagit, "slått", några volter. Skippade att springa i det nollgradiga eftersom mitt inre i huvudet förmodligen inte skulle komma överens med luften. Det var det jag antog i alla fall.

Så fort jag orkar ska jag zombie-gå till duschen och zombie-duscha. Förresten, vem gillar att Vänner visas vid halv tolv på kvällen numera?! Jag räcker inte upp handen på den alltså. Man fastnar ju där istället när man ska tvsomna. Får helt enkelt inte sätta på tvn. Dock så sov jag tidigt igår, planerar att gå samma öde till mötes idag! Jippie!!!!

Men nu: Zombie-dusch.

Kommentarer
Postat av: Micki

är du en zombie? ;D

2009-10-18 @ 14:36:46
URL: http://legokillen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0