Bloggpaus elläh

Okej förlåt läsare (Cleo och Melissa). Melissa frågade imorse "Har du bloggpaus eller?", sedan finner jag en kommentar från Cleo. Så här är jag! Har egentligen inte hänt mycket förutom det vanlliga. Jobb och träning. Lite Sims, True blood och Viktor på det. Tar ens tid. Gossip girl var grymt också förresten, love Chuck Bass.

Hela den här veckan längtade jag till helgen mer än vanligt! För igår var det Singstarkväll med älskade laget. Det var kul, en andra plats (av fyra, haha) i turneringen! Sen lägger man på godis och allt sånt så blir ju det perfekt. Håll för övrigt ögonen öppna efter Karolina-Melissa-special på Greatest love of all på fejjan!

Och ikväll ska jag på bio. Men inte vilken bio som helst. Jag ska se på Flickan som lekte med elden! Har längtat i femtimiljoner år känns det som. Kommer bli så jävla grymt! Och om den fått sämre recensioner än ettan? Ettan fick ju ändå för lite betyg förut. Så det känns lite så.

Vad händer imorrn då? Förutom träning på kvällen så ska jag beställa tatueringstid tror jag bestämt. Motiv är bestämt, plats är inte helt hundra men jag har ju en hel dag på mig att tänka. ÅÅh, kommer bli fint det här. Det enda jag dock tänker på är; Men om jag gör en tatuering där, hur ska jag då kunna tejpa på tävlingarna? Det kommer se riktigt konstigt ut. Cheerskadad, fysiskt och psykiskt!



Singstar! En allmänt rolig sjungbild ur grodperspektiv.


Kommentarer
Postat av: Jos

haha jag läser också every day ;)

2009-09-19 @ 18:18:48
Postat av: Lejla

jag läser också juuu! :D

2009-09-19 @ 21:38:30
URL: http://livetenfest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0