Pengabry

Jag lever. Sovit som Törnrosa hela natten. Så pigg och glad är jag. Sett på missade ANTM och SYTYCD (snälla, ändra till kortare namn?). OCH spelat Sims. Det är nice. Kanske blir så att jag ska ta mig till Marocko under höstlovet, direkt efter Peters visit. Sola lite och så, koppla av efter campet vafan! Me lajk.

Snart får jag pengar i alla fall. Det ska bli riktigt skönt. Massor åt USA-färden givetvis, ska rensa Victoria's secret lagret på bhar. Alla sorter, alla färger, alla modeller, alla allt! Lotions och hela skiten, you name it. Längtar som fa-an!!! Men jag ska även köpa skor och halsdukar här hemma. Lite nya grundkläder också, kan väl vara bra. Höstgrejer är fan mysigt att handla. Har också bestämt att jag ska köpa ett nytt par jeans. Jag och min perfekta jeans-kropp har så lätt för sånt. HA HA. (Tatuering ska jag också köpa btw, riktigt kul)


Hit skulle jag åka isf, mysigt elläh?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0