Fear and loathing

Är lite seg faktiskt så snart blir det sova. Ligger redan till sängs till och med. Ställde klockan "tidigt", alltså klockan elva idag för att bli lite segare under dagen. Jag fick hjärnblödning på träningen. Eller. Om jag skulle fått det skulle det säkert ha känts så.

Igår så blev det en lång dag. Efter Haningedagen vart det Halvmarathon-jobb, men jag fick skjuts av min fina hem till honom efteråt och där gjordes det lite mat. Vi försökte även se på Fear and loathing in Las Vegas, men min älskade Johnny. Den var helt enkelt bara föör flummig för min smak. Men Mr Depp var riktigt fin ändå. Man behöver bara kolla på hans perfekta jag så löser sig det mesta.

Imorrn är det jobb. Tufft liv man har. Men älskar pengarna som tillkommer! 7-16 som vanligt, men ingen träning på kvällen så det gör ju inget om man är lite seg.

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0